Mar 22, 2009

Leadership Spring School 2009

Bine te-am gasit!

Deja incepi sa iti faci planuri pentru 1 Mai, nu-i asa? Vama, plaja, prieteni...? Suna foarte tentant si relaxant. Dar ce ai spune daca anul aceasta ai accepta o provocare?

Hei! sunt atat de entuziasmat incat am si uitat sa ma prezint. Sunt Leadership Spring School 2009.

Stiu ce iti vine acum in minte: din nou la scoala, multa teorie si multe cursuri. Dar eu sunt diferit, de aceea iti propun sa te implici intr-un proiect unic, in care practica si experienta autentica iau locul teancurilor de cursuri.

Uite ce iti ofer eu: O saptamana la Poiana Brasov, team-building, tineri entuziasti, role-models, simulare de bussiness, lideri autentici, training, posibilitate de internship.

Inca te mai gandesti la plaja ? Atunci trebuie neaparat sa stii care sunt invitatii: Alteta Sa Regala Principele Radu al Romaniei; Marius Ghenea, Presedinte, PC Fun; Alexandru Badulescu, Country Manager, Western Union; Mihai Tudor, General Manager, IBM Romania; Sandra Pralong, CEO, Synergy Communications; Vasile Paun, Orator Inspirational, intellCompetitiv; Daniel Bichis, Trainer, Competent Consulting; Marian Stas, Presedinte, Fundatia Codecs pentru Leadership; David Neacsu, Fondator, Himalaya; Vintila Mihailescu, Director, Muzeul Taranului Roman; Georgeta Andrunache, Canotor; Ioana Macarie, Coregraf.

De data asta ti-am atras atentia, nu-i asa? Eu ma opresc aici. Te invit sa accesezi pagina principala: http://leadershipschool.eu. De acolo poti afla toate detaliile legate de ceea ce se va intampla anul acesta, ce au realizat generatiile trecute si ce oportunitati iti ofer.

Si pentru ca o experienta unica reprezinta mai mult decat cuvintele de pe o pagina, te astept sa iti traiesti propria experienta alaturi de mine!

Pentru inregistrare: http://www.leadershipschool.eu/inregistrari.php

Ne vedem in mai!


Contact:
Adelina Maria, Program Director, Leadership School
Tel:0722193066
E-mail: adelina@leaders. ro
Web: www.leadershipschool.eu


Please quote 10 Academic Resources Daily in your application to this opportunity!

If you want to receive academic resources in your e-mail on daily basis, please subscribe to 10resources-subscribe@yahoogroups.com.