Jan 10, 2007

Curs de Manipulare

17-18 Februarie, 2006, Bucuresti

Despre Cursul de manipulare

Organizator: Extreme Training

Intr-adevar manipulare, pentru multi dintre noi este un cuvant tabu. Preferam sa folosim influentare, negociere sau convingere. Am descoperit insa de-a lungul cursurilor de negociere pe care le-am organizat, ca manipulare este mai aproape de ceea ce va intereseaza, este mai practic si mai aproape de realitate. Cursul este gandit tocmai in acest sens, anume sa raspunda unei nevoi curente din viata de zi cu zi, atat de acasa cat si de la serviciu.

Din structura Cursului de Manipulare

* harti mentale
* calibrare
* alinierea
* tehnici de ancorare
* limbajul corpului si mesajele non verbale
* discutii decisive
* elicitarea
* generarea de atitudini
* cuvinte care schimba atitudini
* atitudini care schimba atitudini

Cateva din intrebarile la care cursul isi propune sa va raspunda:

1. cum pot sa comunic mai bine?
2. cum il pot convinge pe sef?
3. cum imi pot influenta partenerul de viata sa ia cele mai bune decizii?
4. cum imi pot da seama la ce se gandeste cel pe care il am in fata?
5. cum pot invinge intr-o conversatie?
6. cum pot vorbi astfel incat vocea sa-mi fie auzita si sa fie inteleasa?
7. cum pot avea mai multa inceredere in mine?
8. cum pot manipula?
9. cum sa nu cad in capcana manipulatorilor?

Cui se adreseaza cursul?

- in primul rand acelora care simt nevoia sa-l faca (fiecare are motivatia sa)
- tinerilor care vor sa reuseasca in viata personala si profesionala
- sefi sau angajati care vor sa fie mai buni in ceea ce fac (in special cei care lucreaza cu oamenii)
- celor care simt ca merita mai mult!

Citeste mai mult pe www.traininguri. ro si inscrie-te

[sursa ASCIG-ASE]

If you want to receive academic resources in your e-mail on daily basis, please subscribe to 10resources-subscribe@yahoogroups.com.

If you want to publish your announcement, please send it to riliescu2000@yahoo.com.