Aug 10, 2007

Training, Adaptare Competitiva in UE

Stimate Doamna / Stimate Domnule


V-ati intrebat sau ati auzit vreodata de Strategia Lisabona II? Ori de Memorandumul de Aderare? Ei bine acestea au legatura directa cu compania dumneavoastra. Ele reglementeaza modul si mai ales felul cum putem iesi pe piata din Uniunea Europeana. Cum putem sa facem competitiva compania in lupta din Uniunea Europeana. Cum putem avea relatii de afaceri cu parteneri din Uniunea Europeana.

De aceea avem placerea de a va invita la seminarul tinut de lectorul nostru Mirela Gheorghe - Absolvent Harvard Business School si specializat cu ultimele tendinte din Uniunea Europeana si Romania:


“Adaptare Competitiva in UE.
Cum pregatim compania pentru confruntarea pe piata internationala”
17 – 19 August, Jupiter – Hotel Rio***
(ultima zi de inscrieri: vineri 10.08.2007)



Trainer: Mirela Gheorghe, absolventa Harvard Business School.

Competitivitatea firmelor, dar si cea a natiunilor, se reflecta in standardul de viata, atragerea de investitii straine, cresterea productivitatii si a valorii adaugate/input. Cei competitivi au un profit peste media industriei respective si sunt lideri de piata.

In contextul integrarii Romaniei in Uniunea Europeana, este esential ca fiecare companie sa isi verifice capabilitatile si sa reduca piedicile care ii stau in calea intrarii cu fruntea sus pe o piata extrem de competitiva. Neavand resursele de finantare similare companiilor din Vest, va fi destul de dificil de facut fata “invaziei” competitorilor cu experienta si resurse superioare.

Sansa este adoptarea unei viziuni strategice si adaptarea rapida manageriala, de marketing si comunicare la conditiile pietei comunitare.

Obiective: Cursul isi propune sa puna in discutie modalitatea practica de adaptare si sa identifice cateva modalitati de informare si decizie in acest context.

Grup Tinta: Top si Middle Management


Tematica:

1. Ce este Competitivitatea?
2. Ce este Strategia Lisabona II?
3. Memorandumul de Aderare – Capitolul Concurenta
4. Cum folosim informatiile Comunitare
5. Transpunerea Directivelor in ativitatea curenta a Companiei
6. Viziune strategica si tactici de actiune competitiva
7. Tehnici si modele de luare a deciziei optime pentru cucerirea pietei
8. Adaptarea sistemelor interne la oportunitatile si presiunile pietei
9. Comportamentul consumatorului si adaptarea culturala internationala
10. Rigori organizatorie si metode de participare pe piete internationale
11. Valorificarea sistemelor de relatii cu clientii Metode de comunicare integrata

PERIOADA: 17 august – 19 august 2007
LOCUL DESFĂŞURĂRII: Jupiter – HotelRio***

INVESTITIA PERSONALA
TAXE DE PARTICIPARE: 1.340 RON/ participant
DATA LIMITA INSCRIERI: VINERI: 10.08.2007 - PENTRU ATI REZERVA LOCUL SUNA LA
0730610660 - CATALIN LAZAR

In taxa de participare sunt incluse toate costurile privind instruirea, cazarea si masa participantilor.

DISCOUNTURI ACORDATE:
2% - 2 PARTICIPANTI
5% - 3 PARTICIPANTI
10% - 5 PARTICIPANTI

Trainingul va fi sustinut de catre Mirela Gheorghe, absolventa Harvard Business School. Mirela este specializata conform cu ultimele tendinte in strategie, management si marketing. Si-a inceput activitatea de trainer la Institutul National de Cercetare in Economie unde a conceput si condus cursuri despre Structura Intreprinderilor pe Piata Libera, Legislatia Comertului Internatinal, Marketing si Sisteme Informationale pentru Intreprinderi. Intre anii 1993 – 1994 a fost consilier pentru Agentia Romana de Dezvoltare si Inward Investment Promotion si de asemenea a realizat studii despre macroeconomie si mediul de investitii in Romania.
Din anul 2000 asigura consulatanta manageriala strategica unor firme din Romania si strainatate in domeniul restructurarii, dezvoltarii manageriale si marketingului. Printre clienti se afla Oresa Ventures, Osprey Capital, Wisconsin Turning Systems, MAT Craiova, etc. De asemenea a lucrat in cadrul unor programe de cooperare internationala USAID (Buna Dimineata Romania), Gruppo Soges Italia (Programul Leonardo da Vinci, AITEC, Cooperarea AgroAlimentara in Balcani,etc) si PHARE.
Mirela a absolvit doua programe MBA: “Dezvoltarea si managementul micilor afaceri si industrii”, Institutul Technion, Haifa, Israel si programul EMBA pentru Dezvoltarea Managementului al Harvard Graduate School of Business. In particular Mirela este Profesor Asociat la Academia de Studii Economice si Profesor Asistent in Macroeconomie la ASEBUSS, si lector la World Trade Institute.

Expert consultant, coordonator de programe si proiecte internationale, Expert PHARE, membru CISA si al Asociatiei Romane de Educare a Adultilor. Expert in Managementul Schimbarii si Coaching Managerial.Trainer pentru Licenta Exploring Team Work CMOE/SOGES. A sustinut cursuri pentru Shell, Knorr, Oriflame, Churchil Media, Agip.

[sursa conferinte]

If you want to receive academic resources in your e-mail on daily basis, please subscribe to 10resources-subscribe@yahoogroups.com.