Bucuresti,
9 decembrie - Scoala de creatie ADC*RO, un proiect Art Directors Club Romania
(ADC*RO) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), demareaza cea de-a doua editie.
Scoala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii.
Scoala si-a propus sa creasca nivelul competitivitatii pe piata de advertising din Romania si de aceea la editia cu numarul doi a redus numarul studentilor admisi de la 60 la 45. Testele de creativitate pe baza carora se face admiterea la cursurile scolii, precum si tematica seminariilor, vor fi diferite fata de cele de la editia precedenta.
“Cum suntem mai avizati acum vis a vis de asteptarile elevilor de la scoala, dar si
vis a vis de asteptarile noastre de la elevi, sunt destul de convins ca a doua
editie a Scolii ADC va fi mai "eficienta" decat prima. Oricat s-ar "contracta" cererea de "noi creativi", e foarte important sa intre permanent sange nou in agentii. Sange in prealabil tratat impotriva imposturii si a falselor asteptari de la meserie. Vom modifica sensibil atat procesul de selectie a candidatilor cat si modul de desfasurare a practicii. Asta pentru ca am cam vazut ca putin ceri, putin primesti”, declara Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising si Presedinte Art Directors Club Romania.
Inscrierile pentru concursul de admitere se vor face online, pe site-ul scolii,
incepand cu data de 12 ianuarie 2009. Pe site-ul www.scoalaadc. ro, persoanele
care doresc sa se inscrie la Scoala de creatie ADC*ROvor avea acces la testele de creativitate propuse de tutorii scolii, pe care trebuie sa le rezolve in timp de 3 saptamani.
Criteriile pe baza carora cei 12 tutori vor face admiterea studentilor sunt
creativitatea, originalitatea si organizarea ideilor.
Pentru inscrierea in competitie nu se percepe nicio taxa. Pentru a urma seminariile scolii ADC*RO, studentii admisi vor avea de achitat, ulterior, o taxa de 500 de euro. La finalul scolii, cei mai talentati vor primi inapoi banii de taxa in baza unui clasament care va desemna cele mai bune portofolii ale studentilor.
Cursurile scolii vor incepe in 23 februarie 2009 si se vor desfasura pe parcursul a 12 saptamani, pana in aprilie.
Prima editie a Scolii ADC s-a desfasurat timp de 12 saptamani, din aprilie pana in iunie 2008, si s-a bucurat de un real succes in randul persoanelor interesate de domeniul creativ. Prima editie a Scolii ADC*RO i-a reunit pe cei mai renumiti directori de creatie din tara: Adrian Botan – McCann Erickson, Liviu David – Next Advertising, Bogdan Naumovici – 23, Serban Alexandrescu – Headvertising, Ema Prisca – Graffiti BBDO, Carmen Tiderle – Leo Burnett, Valentin Suciu – Odyssey, Costin Popescu – Cap, Octav Gheorghe – Gavrila&Asociatii, Sorin Tranca – Friends Advertising, Dorian Pascuci – ADDV Euro RSCG.
Scoala de creatie ADC*RO este o initiativa a Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si este organizata de Millenium Communications, companie
înfiintata în 1998, ca agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.
Pentru mai multe informatii, va rugam contactati:
Madalina Mezdrea
PR Executive
Millenium Communications
0731 037 885
madalina.mezdrea@ millcomm. ro
Please quote 10 Academic Resources Daily in your application to this opportunity!
If you want to receive academic resources in your e-mail on daily basis, please subscribe to 10resources-subscribe@yahoogroups.com.