Dragi studenti,
Dupa cum stim, anul acesta este unul electoral. Dar, in acelasi timp, acest an este si anul in care se va vota pt prima data in sistem uninominal. Acest lucru presupune trasarea unor colegii electorale si in cadrul acestora fiecare partid isi va desemna un candidat, urmind ca persoana cistigatoare din cadrul colegiului sa devina reprezentatul comunitatii in Parlament.
Stim cu totii ca pina acum pozitia pe lista era mai importanta decit faptele. De anul acesta credem cu totii ca situatia se va schimba. Anul acesta se anticipeaza cadidaturile mai multor oameni care au putut demostra ca au realizat ceva, si acest aspect cred ca va fi hotaritor in noua campanie.
In acest sens unul dintre candidati, avind incredere in capacitatile tinerilor studenti ai facultatilor care studiaza aceste aspecte ale politicii doreste sa le propuna acestora o competitie cu premii - mai concret, primii 5 vor beneficia de un week-end in Delta (cu partenerul). De asemeni dintre ei vor fi selectati si cei care vor coordona mai apoi in mod direct intreaga campanie a candidatului.
Scopul concursului: sa se construiasca de catre oricine este interesat un plan general de campanie (nu in detaliu , acesta urmind a fi creat ulterior) care sa aiba ca puncte nodale urmatoarele caracteristici:
1. Elementele generale de strategie in campania partidului in judetul Ilfov (unde va candida) sint reprezentate de Armata, Biserica si Protectie Sociala.
2. Elementul central de strategie al candidatului este ideea de *seriozitate si garantare a cuvintului dat (implicit si a faptelor sale).*
3. Acest plan general nu trebuie sa depaseasca 20 de pagini!!!!
4. Pentru cei care doresc sa participe la acest concurs, au idei dar nu le este clar cu ce sa inceapa le propun acest cuprins al unui curs de campanie electorala :
*Tematicile cursurilor de campanie electorala*:
Arta conducerii - între "liderul administrativ" si "liderul revolutionar"
Recrutarea candidatilor
Profilul simbolic al candidatilor
Profilul alegatorilor - intre nucleul dur si electoratul de campanie
Organizarea echipei de campanie
Cum se construieste o retea
Comunicarea si publicitatea
Tehnici de comunicare politica
(Mesajul, Discursul, Stirea, Reportajul de campanie, Tehnici ale interviului, Cum sa te prezinti in fata camerelor de luat vederi, Functia asociativa, Rolul spin-doctorilor, Organizarea conferintelor de presa, Relatia cu ziaristii, Relatia cu publicul, Telefonul alegatorului, Trimiterea scrisorilor electorale, Afisul, Videoclipul)
Strategia de campanie
(Analiza, Cercetarea, Planificarea, Tintirea grupurilor, Publicitatea, Repetitia)
Prevederi legale
Constructia bugetului
Agenda candidatului
Discursul politic
Devalorizarea adversarului
(Mapa de atac, Mapa de aparare, Interpretarea sondajelor)
Creativitatea
Monitorizarea
Selectarea stilurilor psihologice
Cum satisfaci aspiratiile alegatorilor
Tehnici de fundraising
Gestionarea situatiilor de criza
5. Acest plan trebuie sa fie transmis la adresa *mvacarelu@gmail. com* pina la data de 30.06.2008 .
Mult succes!
MARIUS VACARELU
Please quote 10 Academic Resources Daily in your application to this opportunity!
If you want to receive academic resources in your e-mail on daily basis, please subscribe to 10resources-subscribe@yahoogroups.com.